Her bor vi   |    Handelsbetingelser    |    Aktuelt   |    Kontakt   |    Fotogalleri   |    Links   |

Forside
Rosenguiden

Pæoner
Roser
Clematis
Frugttræer
Frugtbuske
Sydfrugter
Hassel
Diverse frugttræer
Løvtræer

Ny kunde

Kogebog
Roser - ej blot til pynt
Kerneløse druer
Havens Vitaminbomber
Fra jord til bord

Erling Nielsens Planteskole Aps
Norvej 5, DK 4862 Guldborg

Tlf.:  54770444
Fax.:  54770476

Email.:  salg@erlingnielsensplanteskole.dk

Ejer Erik
Erik har det overordnede overblik og ved alt det, de andre ikke ved. Erik vander, sprøjter, sørger for at medarbejderne får løn og at betale regninger til tiden.

Sekretær Elsebeth
Elsebeth hyggesludrer med kunderne, skriver ordrer, fakturerer, laver ugetilbud, digter breve og står for vedligeholdelsen af hjemmesiden.

Bogholder Rudi
Rudi kan det der med debet og kredit. Debet er når pengene kommer ind ad vinduet, og kredit er når man skal skynde sig ud af døren når musikken spiller "Kreditorernes Indtogsmarch".

Førstemand Ejner
Ejner har tjek på medarbejderne på Guldborgvej og har styr på sikkerheden. Ejner er nemlig sikkerhedsrepræsentant og en meget betroet medarbejder.

Kølerumsbestyrer Erik
Erik (ja, dem er der flere af) har ansvaret for kølerummet og ved altid, hvor mange der er af hver sort. Erik har arbejdet i branchen i rigtig mange år.

Rosenpigen Bisser
Bisser kan det med roser. Hun taler pænt til dem, så de vokser og blomstrer. Man kan roligt sige, at Bisser har grønne fingre.

Transport
Safe-Delivery tager sig af vores transport over hele Danmark.
De kører altid rundt med et smil og deres primære mål er at tilfredsstille vores kunder.
Kan kontaktes på Mobil 51229112 eller på mail : safe-delivery@live.dk

Og så er der alle de andre, uden hvem planteskolen slet ikke kunne fungere. De planter, potter, poder, okulerer, pakker, sætter etiketter på og holder orden på rækkerne

Åbningstider
Vi modtager bestillinger på telefon, fax og via hjemmesiden.
Man-fre, kl: 09:00 - kl. 17:00

Obs! Kun salg til en gros.
Tilbud
Vi har løbende tilbud på hele cc-containere med et udvalg af aktuelle planter

Login og se det gode tilbud.

Erling Nielsens Planteskole Aps
Norvej 5, DK 4862 Guldborg